hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعداد بیماران کرونایی بیش از ظرفیت های درمانی گیلان است/ ۲۴۰ نفر بدحال هستند

تعداد بیماران کرونایی بیش از ظرفیت های درمانی گیلان است/ ۲۴۰ نفر بدحال هستند

معاون درمان علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه ۲۴۰ بیمار بدحال و ۷۰ بیمار بسیار بدحال در استان بستری هستند، اظهار کرد: تعداد بیماران بیش از ظرفیت های درمانی استان است.
انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۳۸۰ بیمار جدید کرونایی را در سطح بیمارستان های استان گیلان بستری کردیم، گفت: در حال حاض ۱۷۵۰ بیمار کرونایی بستری داریم.
وی با بیان اینکه ۲۴۰ بیمار بدحال و ۷۰ بیمار بسیار بدحال در استان بستری هستند، اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بیش از ظرفیت های درمانی استان است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بیماران کرونایی را علاوه بر بیماران روزانه استان دانست و تصریح کرد: فقط بیماران کووید۱۹ نیازمند بستری نیستند، بلکه بیماران ترومایی، قلبی، دیابتی کلیونی نیز به خدمات درمانی و بستری در بیمارستان نیاز دارند.
دهنادی مقدم، با بیان اینکه متاسفانه بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی در چند هفته اخیر وضعیت کرونایی گیلان را بحرانی کرده است، یادآور شد: اگر مردم به سهل انگاری ها ادامه دهند و در تجمعات و دورهمی ها حضور پیدا کنند، در ارائه خدمات درمانی به بیماران با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.
وی با اشاره به روند واکسیناسیون در استان، خاطرنشان کرد: گیلان یکی از پنج استان برتر کشور در واکسیناسیون کروناست و آمار بالایی داریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد